Co nám poselství říká?
První poselství říká, nebo připomíná, že je třeba uvěřit v Boha stvořitele a přijmout jeho slovo, protože se blíží závěr dějin této země a tedy i konečný soud.
Druhé poselství pak mluví o tom, že existují falešné církve, které se svým učením skrytě staví proti Bohu a oklamaly tím mnoho lidí z mnoha národů. Vzhledem k nastávajícímu závěru dějin se blíží konec těchto falešných církví a protože svým učením stojí proti Bohu, jsou již dnes odsouzeny a je jisté, že padnou. To, že padnou znamená, že je dostihne Boží hněv a protože nesloužili Bohu, ale vzhledem ke svým naukám sloužili jeho odpůrci, dopustili se tím duchovního smilstva. V další části je potom výzva lidem, aby poznali Pravdu v pravém Božím slově – Bibli a tím také pochopili, že dosavadní učení církve u které se shromažďují je falešné, oprostili se od něj s tvrzením, že Pravda je v Bibli a přidali se tak k Božímu lidu. Dále jsou vyzváni, ať opustí tyto falešné nauky z toho důvodu, aby se vyhnuli posledním ranám, které na svět přijdou.
Třetí poselství varuje před posloucháním Papeže a přijmutím ho jako autority, což stejně tak platí pro jemu podřízené členy papežského římskokatolického systému, nebo jiného systému, který se s ním ztotožnil a jedná jako on. Kdo přijímá jejich falešná učení, bude na něj vylit Boží hněv. K tomu patří přijmutí určitého znamení (cejchu), kterým bude zachovávání dne Božího odpočinku určeného pro bohoslužbu. Přijmutí tohoto cejchu znamená přijmutí falešného dne odpočinku, který falešné církve představují jako pravý. Tímto dnem je neděle. Pravý den je však sobota, jak je to zaznamenáno v Bibli. Římskokatolická církev však tento den změnila, ale měnit Boží slovo může jen Bůh. Toto vyvyšování se nad Boha tím, že pravý den odpočinku nahradila svým vlastním dnem, učinila z něj své znamení. Blíží se doba, kdy toto znamení bude intenzivně prosazováno. Každý bude stát před rozhodnutím, jestli bude považovat neděli za správný den odpočinku a nebo bude věrný sobotě. Ten, kdo bude mít možnost této pravdě porozumět, ale odmítne ji a přijme místo ní lež, to znamená falešný den odpočinku, tak přijme znamení falešné církve (šelmy). To, že se takto rozhodl a přijímá to vírou znamená, že přijímá znamení na čelo. Ten, kterého toto celé vůbec nezajímá, ale protože i on musí stát před tím, pro co se rozhodne, tak kvůli klidu, hrozbám trestů atd.., se raději rozhodne také pro neděli. To, že jen předstírá jak přijal den nedělní symbolizuje, že přijal znamení na ruku. Znamení falešné církve však přijímá také, protože se s vírou a věrností Bohu nerozhodl pro sobotu. Vlastní rozhodnutí postavit se proti Bohu tím, že místo něj přijmou falešnou církev a její cejch znamená, že poženou sebe do zatracení. Nejedná se o věčný stav při vědomí, v kterém by se měly prožívat muka. Je to stav smrti, tedy spánku bez vědomí, který bude trvat už navěky. Žádné věčné utrpení, ale věčná nevědomost a neúčast.
A tak se ukáže věrnost, odhodlání a vytrvalost těch, kteří se pevně rozhodli pro Boha a jeho znamení – sobotu. Dodržují toto i další přikázání a věrnost Ježíši zachovávají tím, když přijímají pravdu že on, Ježíš, je jediná cesta a nikdo nepřichází k Otci Bohu, než skrze něj.
Doplňující vysvětlení k některým částem
2. volání (poselství): „Padl, padl veliký Babylón...“:
2x slovo „padl“ je tam proto, že poprvé to platí pro katolicismus (římské papežství) a podruhé pro odpadlý protestantismus, který se s katolicismem ztotožnil. (Tím vytvořil jeho obraz)
3. volání (poselství): "Kdo se klaní šelmě a jejímu obrazu a přijímá cejch na čelo či na ruku….“
Cejch, neboli znamení přijmuté na čelo či na ruku je možné vyložit dvěma způsoby. První způsob je ten, že přijmutí na čelo znamená přijmutí dobrovolné a z vlastního rozhodnutí. Přijmutí na ruku pak znamená přijmutí donucením, nátlakem, pod hrozbou trestu a proti vlastnímu rozhodnutí. Druhý způsob pak znamená, že přijmutí na čelo znamená přijmout vírou, zatímco na ruku značí, že dotyčná osoba tomu nevěří a jen vykonává určitá gesta a náležitosti, aby to vypadalo, že s tím souhlasí a věří tomu. Ruka zde symbolizuje vykonávání a čelo víru.
Rozhodnutí se odmítnout cejch, neboli znamení šelmy z důvodu věrnosti Bohu znamená přijmutí Boží pečeti na čelo. Můžeme tedy buďto přijmout znamení = cejch šelmy, a nebo Boží pečeť. Pouze jedno z toho a to v závislosti na tom, na které straně stojíme. Zde je vhodné porovnat, že zatímco znamení, neboli cejch šelmy je možné přijmout jak na čelo tak i na ruku, tak Boží pečeť je možné přijmout pouze a jedině na čelo. To podle prvního způsobu výkladu značí, že Bůh člověka nenutí, nemanipuluje a tedy by pro Boha nemělo význam, kdyby člověk přijmul jeho pečeť z donucení. Význam má pouze dobrovolné přijmutí na základě víry. Stejné je to i podle druhého způsob výkladu, kdy přijmutí na ruku značí, že tomu člověk nevěří, neztotožňuje se s tím, ale vykonává to jen symbolicky a třeba i proto, aby se vyhnul nějakým potížím. V tomto případě to znamená, že kdyby bylo možné Boží pečeť přijmout i na ruku, byl by spasen každý, kdo vůbec v Boha nevěří a pouze předstírá, že ano a vykonává určité věci, aby na pohled vypadal, že Bohu zachovává věrnost. Přesvědčení v to však uvnitř sebe nemá a jen koná jinak než věří.
Znamení šelmy je něco, co se týká poslední generace lidstva, která bude žít těsně před příchodem Ježíše Krista. To jsou všichni ti, kteří budou stát před rozhodnutím znamení přijmout a nebo odmítnout. Znamení v duchovním smyslu znamená svěcení dne odpočinku a tedy znamením šelmy je svěcení neděle. U konkrétní biblické záležitosti se často nachází jak duchovní stránka výkladu, tak ta hmatatelná. Přijmutí znamení šelmy bude po této hmotné stránce znamenat přijmutí něčeho fyzického, co označí světitele falešného dne odpočinku-neděle a rozliší tak od ostatních. Jelikož s odmítnutím znamení šelmy bude souviset zákaz nákupu a prodeje, bude tím hmotným předmětem – znamením něco, co bude schopno vyřadit člověka z ekonomického systému. Pro dnešní dobu se nejlépe nabízí čip. A kde takový čip můžeme najít a v čem může být? V platebních kartách, jiných různých kartách, různé čipy pro otevírání dveří a záznam docházky…a jsou i čipy, které se aplikují pod kůži.
Tento text byl sepsán začátkem roku 2017 a v této současné době platí, že se nacházíme v období druhého volání. Blížíme se ke sjednocení náboženství a vlády nad světem. Nový světový pořádek, známý pod zkratkou NWO spolu s jednotou náboženství připraví prostor pro události spojené se znamení šelmy. A to značí závěr dějin země. Ježíš přijde už velmi brzy. Zajímejte se o otázku jeho druhého příchodu, ať jste připraveni.
Pro poselství platí pravidlo, že je hlásáno postupně a začíná od prvního, nikoli od prostředka, nebo od konce. Lidé těžko pochopí a přijmou druhé poselství, když neporozumí prvnímu. Nepochopili by, proč mají vyjít ven z Babylonu, opustit jej, když neví, co to Babylon je.